090503

Idag står det match på schemat, wiiiie .. Känns bra som tusan vill jag lova!

Kvällen igår bestod av att Erik och Evelina kom hit, vi kollade på tv, drack kaffe, åkte ner till trummenäs och drack sedan ännu mer kaffe. Tack för en trevlig kväll i alla fall! Vid 00.39 tror jag att älsklingen och jag kom i säng och sen vet jag inte riktigt när vi somnad. Vaknade i alla fall vid 09.34 idag och kände mig faktiskt pigg som en lärka. Jättekonstigt med tanke på att jag alltid brukar vara morgontött, men jag ska inte klaga har ju fått en del gjort nu bara för det. Har till exempel varit borta på fotbollsplanen och fixat lite inför matchen, städat lite på rummet och vattnat blommorna i rabbatten. Känner mig helnöjd med dagen hittils! Nu ska jag försöka ladda så mycket jag bara kan inför matchen och så hoppas vi på en tre poängare idag!!! Matchresultatet ska jag försöka få upp på bloggen sen ikväll.

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0