090505

Hej alla glada!

Idag är mitt humör lite svängigt och varför vet jag faktiskt inte, men tror det kan beror på att vi snart tar studeten och att vi fortfarande har plugg kvar. Det känns fan inte alls kul! Och inte nog med det, vi är för jävla dåliga på att dra ihop lite studentskivor, vi har ju för fan knappt haft en riktig klassfest än och vi ska ta studenten. Det är så himla dåligt av oss tycker jag. Så nu tycker jag att vi tar tummarna ur röver och fixar detta! Annars är vi riktigt dåliga förebilder för våra tvåor som ska ta studenten nästa år ;) Sitter precis nu och skriver om detta med en klasskompis på msn och vi försöker slå våra kloka huvuden ihop för att se vad vi kan komma med för förslag imorgon på "mentorstiden",  hoppas det är någon som nappar på det bara för jag tycker fan att vi har kanon ett kanon förslag på g. Egentligen borde jag faktiskt plugga i stället för det här, men jag kan inte slita mig infrån datorn. Tycker det är jättejobbigt för jag har ju faktiskt ett ganska avgörande prov imorgon och snart sätts betygen också, bläää! Men jag får helt enkelt göra så gott jag kan imorgon och jag ångrar som fan att jag hoppade över träningen idag för att jag skulle plugga. Har ju inte ens börjat med det än och då har jag varit hemma i ca 1 ½ timme nu. Så himla dåligt av mig. Men men, det går liksom inte att slita sig ifrån msn när man sitter och pratar om något roligt.

Och nu blev man helt plötsligt ensam på msn, så typiskt. Men då är det väl bara för mig att sätta igång med det jag hatar mest i världen - att plugga :( 

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0