090507

Idag är jag trött och allmänt hänig!

Och detta kan beror på att vi har haft svenska hela dagen idag. Sjukt tråkigt, kollade på film första 1 ½ timmen och sen skrev vi en skrivuppgift om filmen som vi fick. Tråkigt as hell var det i alla fall och nu sitter jag här hemma vid min kära dator och tycker synd om mig själv. Tråkigt men sant, kändes helt onödigt att gå till skolan idag faktiskt. Men men, vad gör man inte för betyget liksom. Igår ringde jag i alla fall till Boda Borg här i stan för att våran klass ska vara med i någon form av klasskamp. Wiie, äntligen händer det lite! Har också bestämt lite vad som kommer att hända sista veckan innan studenten och sådär. Och eftersom att det faktiskt bara är 33 dagar kvar så känns det alldelses underbart!! Fast vi har ju lite kvar i skolan och därför kan jag inte sitta här mer nu, ska plugga inför en redovisning som vi ska ha imorgon. Vi hörs!

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0