090508



Åh jag vill så gärna ha denna bikinin, men det finns tyvärr inga pengar till det :(  Får hoppas att jag hittar den i Turkiet när vi är där nästnästa vecka :)

Idag har jag haft samhällskunskap/internationellarelationer i 6 timmar lite drygt och det var ju sådär roligt liksom. Hade redovisningar av olika konfliker och efter det fick vi disskutera vad vi trodde utlöste en konflikt och om det gick att lösa dem vi pratat om och i så fall hur det skulle gå till. Visst det är intressant och så, men inte en fredag i 6 timmar tyvärr. Nu sitter jag här medans hela familjen kollar på filmen som går på trean, känner mig lite associal så jag får väl gå och sätta mig i soffan med dem. Men vi hörs imorgon och imorgon blir det party!!

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0