090514


 



Barcelona 2008 - saknar!
Alanya 2009 - här kommer vi!

Har packat och donat idag redan med tanke på att det är mösspåtagning imorgon, vilket betyder att jag inte kommer vara hemma på hela dagen, och så konfirmeras lillebror på Lördag, vilket betyder att jag inte kommer ha tid för att packa då, och sen åker vi på Lördag kväll :D :D wiiiiiiiiiiiiiie! Det kommer bli fett nice! Sjukt underbart! Helt enkelt bäst på väldigt länge!

Men jag kommer sakna alla underbara människor här hemma, ... lite ;) Kommer ju bara att vara borta i en veckan liksom!

Annars har det varit chill i skolan idag, har väl inte gjort så mycket vettigt kan jag inte påstå. Och som sagt så är det mösspåtagning imorgon vilket kommer leda till baksmälla i kyrkan på lördag, men men thats life! :D :D

Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0