Nice

Efter skolan idag hade mamma och bestämt att vi skulle gå på stan och så blev det också. Hittade 3 par skor och två par jeansleggings, fett nice för ni känns det verkligen som att jag har allt klart inför mösspåtagningen och resan. Wiiie. Känns kanonbra, och på fredag blir det inte bara mösspåtagning utan även en klassfest och det var verkligen på tiden vill jag lova. 3 år utan klassfest är liksom inte okej, men nu äntligen tog vi tummarna ur röven och fixade det. Så på fredag blir det röj i kronotorp vill jag lova, lokalfest med mycket dricka, pizza?, lekar, musik och en skithärlig klass. Det kan fan ine bli bättre. Önskar bara att även jag kunde gå ut men det får vänta till studenten! Nu ska jag börja tagga med en massa skön musik och glass. Men vi hörs!


skor: skopunkten (världens smartaste!) Leggings: Gina 


Take care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0